10. augusta 2010

Biografia - Rosalie Halová Cullenová

Rosalie Halová Cullenová


Príbeh s nešťastným koncom




Celé meno Rosalie je Rosalie Lillian Hale. Narodila sa v roku 1915 v new-yorkskom Rochestri.
Písal sa rok 1933. Rosalie bola krásna a úplne spokojná so svojím životom. Jej rodičia boli typickí ľudia strednej vrstvy, otec bol presvedčený, že miesto v banke získal vďaka svojmu talentu a snaživosti.

" Ja som vtedy brala všetko ako samozrejmosť. U nás doma sa zdalo, že hospodárska kríza je iba nejaká nepríjemná klebeta. Videla som samozrejme aj tých chudobných, ktorí nemali také šťastie ako my. Otec vo mne vypestoval presvedčenie, že si za svoje problémy môžu sami. Mama sa starala o to, aby bol dom a sním aj ja a moji dvaja mladší bratia v dokonalom poriadku. V mojej kráse videli oveľa viac možmostí ako ja. " hovorí Belle v 3. časti Twilight ságy - Zatmení.
Rosalie chcela aby ju všetci milovali a zbožňovali. Túžila po obrovskej svadbe s kopou kvetín a všetci by boli presvedčený, že je tá najkrajšia nevesta, akú kedy videli. Sama seba opisuje ako hlúpu a povrchnú.

" Túžila som však aj po pár zmysluplnejších veciach. Moja najbližšia priateľka, Vera, sa vydávala veľmi mladá, mala iba 17. Zobrala si tesára, ktorého by moji rodičia bez váhania zavrhli. O rok neskôr sa im narodil krásny chlapček, Henry, s jamkami v lícach a čiernymi kučierkami. Vtedy som po prvý raz v živote niekomu závidela. " spomína Rosalie.


V Rochestri žila jedna šľachtická rodina - Kingovci. Royce King vlastnil banku, v ktorej pracoval Rosaliin otec. A tam ju po prvý raz uvidel jeho syn Royce King II. "Rodičia veľmi chceli, aby som sa zapáčila Royceovi II. A tak sa stalo. Aj Royce bol pekný. Mal plavé vlasy a belasé oči." Zdalo sa, že Royce je princ, ktorý si po ňu prišiel, aby z nej spravil princeznú. Rosalie s Royceom sa poznali len 2 mesiace a už boli zasnúbení. Chodili na množstvo večierkov, pekne sa obliekali, proste chceli byť stredobodom pozornosti. Hneď začali plánovať tú najveľkolepejšiu svadbu.
" Už som Vere viac nezávidela. Predstavila som si svoje plavovlasé deti, ako sa hrajú na obrovskom trávniku u Kingovcov a bolo mi jej ľúto. " hovorí Rosalie.


V ten osudový večer bola u Very. Bolo už neskoro a veľmi chladno. Rosalie bola na ceste domov. Bola neďaleko od domu, keď zbadala Roycea s ďalšími kamarátmi. Pristúpili k nej a hlučne sa na nej zabávali. Royce sa chvastal, aká je Rosalie krásna svojmu novému priateľovi z Atlanty, Johnovi. Royce si ju k sebe pritiahol a povedal: "Rose, no tak, ukáž sa im!" Zrazu jej strhol kabát a klobúk.


" Nechali ma na ulici, a ako sa vliekli preč, stále sa rehotali. Mysleli si, že som mŕtva. Robili si z Roycea žarty, že si bude musieť nájsť novú nevestu. Začalo snežiť a ja som netrpezlivo čakala na smrť, aby ukončila moju bolesť.
Vtom ma našiel Carlisle. Nikdy som nemala Dr. Cullena rada, ani jeho ženu, či jej brata, za ktorého sa vtedy Edward vydával. Rozčuľovalo ma, že sú všetci krajší ako ja. Keď ma zdvihol zo zeme, rozbehol sa so mnou preč. Bola som presvedčená, že som mŕtva. A v tej rýchlosti sa mi zdalo, že letíme.
Ocitla som sa v jasnej miestnosi, bolo mi tepla a bolesť pomaly ustupovala. No odrazu mi čosi ostré rezalo hrdlo, zápästia, členky. Začal sa vo mne rozlievať oheň. Carlisle mi vysvetlil, čím je on a čím sa stanem ja, no neverila som mu. " 


Domov sa vrátili Edward a Esme. Edwarda zjavne hnevalo, že Carlisle zachránil práve Rosalie. Vedel, že Kingovci určite rozbehnú veľkú pátraciu akciu, no nikto nebude podozrievať Roycea. Bolesť sa pomaly vytrácala a Rosalie sa vydesila, že jej život sa skončil a niet cesty späť. Carlisle jej navrhol, že môže ísť vlastnou cestou, ale v tej chvíli nezniesla pomyslenie, že by zostala sama. Začala cítiť smäd a naďalej bola veľmi povrchná. Myslela si, že aj napriek červeným očiam, je tá najkrajšia bytosť na svete. Chvíľu trvalo, kým zistila, že jej krása je jej prekliatím. Zatúžila byť nie škaredá, ale normálna ako Vera. Rodičia by jej dovolili vydať sa za niekoho, kto by ju skutočne miloval.


Rosalie zabila dokopy 7 ľudí, no nikdy ľudskú krv neochutnala. Jej obeťami boli Royce a jeho priatelia. Jeho si nechala na koniec. Našla ho ukrytého v izbe bez okien a s hrubými dverami ako na bankovom trezore. 


Pridala sa ku Cullenovcom ako adoptívna dcéra Carlisla a Esme. Carlisle dúfal, že Rosalie bude Edwardova partnerka, ale Edward o ňu nemal záujem. Rosalie sa urazila, že ju Edward nechce.
V roku 1935 našla v horách umierajúceho Emmetta - takmer ho zabil medveď. Rosalie pripomenul Verinho Henryho - mal čierne kučeravé vlasy a jamky v lícach. Chcela ho premeniť, no nebola si istá, či to dokáže, tak ho niesla 250 km za Carlislom.


Emmett s Rosalie sa zoberú každých pár rokov. Príčinou toho je, že Rosalie stále pociťuje potrebu byť stredobodom pozornosti. Občas žijú oddelene od Cullenovcov ako mladomanželia.
OPIS: Rosalie má zlatisto-plavé vlasy, výšku 175 cm, vlastní červené BMW M3 convertible. Jej talent je vytrvalosť avšak jej skutočný upírsky talent je jej krása.

(pozn. red.: Tieto príspevky boli napísané vlastnoručne, čiže by sa na ne mali vzťahovať autorské práva, takže by sme boli rady, keby ste pri kopírovaní použili zdroj:http://www.rodinka-tyrkysovych.blogspot.com/. Ďakujeme za pochopenie.)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára